Een tijdlijn als basis, aangevuld met modules.
Wanneer je leden vragen hebben aan andere leden of iets willen delen, dan kan dit op de tijdlijn. De tijdlijn is de basis van het community platform. Alles komt hier op terug. Zo kunnen leden o.a. documenten delen, foto's en video's plaatsen of links delen.
Alle berichten in de tijdlijn kunnen geplaatst worden in ‘kanalen’. Deze kanalen categoriseren alle berichten. Leden kunnen ervoor kiezen deze kanalen te volgen om zo op de hoogte blijven van wat voor hen relevant is. Elk uur, dagelijks of wekelijks krijgen ze een melding van eventuele gemiste berichten. Zo houden we conversaties gaande!
Welke kanalen er zijn kun je helemaal zelf instellen. Wij denken uiteraard graag strategisch mee.
Wij houden van eenvoud, geen afleiding en onnodige functionaliteiten. Daarom werken we met modules, die we alleen integreren wanneer ze relevant zijn voor jouw community.
We hebben diverse modules die we out-of-the-box kunnen inzetten. Daarnaast kunnen wij ook custom-made modules maken voor specifieke doeleinden. We denken graag mee met welke functionaliteiten jouw community kan verbeteren.
Eén van de meest belangrijkste aspecten van een actieve community is het ‘onboarding’ proces. Dit is het proces van hoe nieuwe leden lid worden en hoe zij dit ervaren. Wij hebben een basis voor alle communities en die basis kunnen wij per community geheel custom-made inrichten. Op deze manier sluit het onboarding proces naadloos aan bij jouw merk.
Al onze communities zijn voorzien van een SSL-beveiligingscertificaat.
Onze communities dienen GDPR compliant te zijn. Onze techniek is ontworpen omtrent de ‘privacy-by-default’ principes.
Wij werken met hosting partijen die ISO-certified zijn.